Våga våga.

Hej alla fegisar out there! Hej ni som inte vågar!
De flesta raggar väl mest på krogen. Alkohol = jag vågar.

Där kommer ni aldrig hitta något seriöst (okej, det har hänt mig och säkert många andra, men majoriteten av tjejerna/killarna går inte runt och tänker ‘förhållande’ på krogen).

Våga lite! Ser du en söt kille/tjej på stan: gå fram och ge ditt nummer! Jag lovar att det kommer att uppskattas på ett eller annat sätt och den personen kommer höra av sig 9/10 ggr. Jag skulle välja den killen framför en krogkille vilken dag som helst, utan tvekan. Dessutom visar man ju att man är lite mer seriös är en alkoholpåverkad kåt jävel.
Och vad fan kan hända? Ni får ett nej? Inte så troligt när ni står där. Att personen inte hör av sig? Ja, visst. Men det kan ju bero på mycket annat mer än just att det är du.

Jag ska bara leva som jag lär.  Har en kille i skolan som jag tycker verkar söt, som jag borde ge mitt nummer till. Men jag lovar att jag ska göra det.. Snart.

 

 

Lämna en kommentar